Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Sabtu, Januari 22, 2011

Potret order dari Putrajaya

Posted by Awie | Sabtu, Januari 22, 2011 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t..

Alhamdulillah dapat juga saya update blog ini hari ni. Sejak kebelakangan ini saya kurang sihat kerana gastrik.Masuk wad 1 malam sebab tu lah.

Sekarang ni syukur ke hadrat Ilahi kerana kesihatan sudah bertambah baik.

Karya ini adalah tempahan daripada seorang pegawai kerajaan di Putrajaya. Terima kasih Puan kerana sudi menempah dengan saya.

Potret ini diubahsuai daripada foto asal kerana sorang berdiri dan sorang lagi duduk. Jadi nak bagi fit dalam satu frame kenalah ubahsuai sikit. Oklah, itu saja cerita potret ini. Jumpa lagi.

Sekian.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply