Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Jumaat, Mei 28, 2010

Lukisan terbaru 27/05/2010 - Hero Twilight

Posted by Awie | Jumaat, Mei 28, 2010 | Category: |

Lukisan ini dihasilkan agak cepat iaitu dalam masa 3 hari kerana saya ada tempahan yang perlu disiapkan. Juga kerana saya mahu mengisi blog saya dengan karya terbaru. Saya pilih Robert Pattinson sebagai karya terbaru saya kerana karaktornya yang hebat di dalam filem Twilight.

Mungkin selepas ini saya akan cuba melukis tokoh-tokoh pula jika berkesempatan. Tetapi yang penting adalah saya perlu menyiapkan tempahan dari pelanggan dalam tempoh yang ditetapkan. Walaubagaimanapun saya akan sentiasa memperbaiki mutu lukisan saya dari masa ke semasa supaya pelanggan akan mendapat hasil yang terbaik.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply