Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Khamis, Jun 10, 2010

Kursus VS Melukis Potret

Posted by Awie | Khamis, Jun 10, 2010 | Category: |

Assalamualaikum w.bt.,

Pada minggu hadapan terdapat satu kursus berkaitan dengan kerja yang perlu saya hadiri di Putrajaya pada 13 hingga 16 Jun 2010. Pada 14 Jun, ada 2 keping potret yang telah sampai tempoh dateline dia. Jadi cuti hujung minggu ni kena siapkan tempahan-tempahan tersebut demi menjaga piagam yang telah saya tetapkan dalam menyiapkan lukisan pelanggan.

Walaubagaimanapun sepanjang tempoh berkursus saya masih boleh menerima tempahan. Jika berminat untuk menempah potret, sila lihat di ruangan sebelah kanan blog ini bagi mengetahui cara-cara untuk berbuat demikian. Sebarang masalah jangan segan untuk sms/telefon/email kepada saya melalui nombor/alamat email yang tertera.

Wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply