Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Khamis, Jun 17, 2010

Lukisan tempahan Puan Nasuha

Posted by Awie | Khamis, Jun 17, 2010 | Category: |


Assalamualaikum w.b.t,
Sibuk sedikit kebelakangan ni sampai nak upload potret baru pun tak sempat. Ini kerana perlu hadir ke kursus di Putrajaya. Walaupun 3 hari je, tapi terkejar masa jugak sebab perlu siapkan kerja office dan kerja melukis sebelum ke tempat kursus.

Ini adalah tempahan yang sudah siap pada minggu lepas. Baru sempat nak kemaskini blog minggu ni. Internet hotspot kat sini pun ada masalah 2-3 hari ni. Hari ni baru OK.

Tempahan ini adalah untuk dijadikan hadiah harijadi. Sebuah potret boleh menjadi kenang-kenangan di masa depan oleh itu sangat sesuai untuk dijadikan hadiah seumpama ini. Diharap penerimanya berpuas hati dengan hasil kerja saya ni. Semoga dapatlah digantungkan di dinding ataupun diletakkan di atas meja. Justeru dapat mengeratkan hubungan silaturahim antara pemberi hadiah dan penerimanya.

Apapun terima kasih kerana kesudian menempah potret dengan saya.

Sekian, wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply