Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Ahad, Jun 06, 2010

Potret Terbaru - Puan Hasmani

Posted by Awie | Ahad, Jun 06, 2010 | Category: |


Ini adalah tempahan yang terbaru yang sudah saya siapkan. Potret seorang pekerja di sebuah hospital di Kota Bharu bersama suaminya.

Alhamdulillah dapat disiapkan dengan cepat. Saya berharap agar beliau berpuas hati dengan hasil kerja saya ini. Terima kasih kerana sokongan dan kepercayaan terhadap saya. Saya mahu memberi hasil kerja saya yang paling baik untuk semua.

Saya berharap agar sokongan daripada semua akan berterusan supaya saya dapat menghasilkan yang terbaik untuk semua pelanggan.

Wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply