Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Isnin, Julai 05, 2010

Potret Choi Ji Woo tempahan dari pelanggan

Posted by Awie | Isnin, Julai 05, 2010 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera...

Ini adalah potret terbaru yang sudah disiapkan dan sudahpun diberi kepada pelanggan. Nampaknya seronok sungguh dia bila dapat potret ni. Minat sangat dengan heroin drama korea Winter Sonata ni.

Choi Ji Woo ni dulu sangat famous di Korea. Terutama apabila drama Winter Sonata sedang ditayangkan di kaca TV. Kuat sungguh pengaruhnya. Sebuah drama yang amat berkesan dan memberi impak kepada penonton.

Lega kerana sudah selesai melukis potret ini. Lepas ni bolehlah teruskan dengan lukisan lain.

Sekiranya berminat untuk menempah potret dengan saya, silalah baca cara-cara menempah di sebelah kanan blog ini. Jika ada pertanyaan boleh tanya saya melalui SMS atau telefon 013-9077220. Boleh juga bertanya terus di chatbox di sebelah kanan ni. Jika lebih selesa menggunakan email, boleh email saya di : asmawi.busu@gmail.com.

Akhir kata. terima kasih kerana mengunjungi blog ini.

Wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply