Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Jumaat, September 24, 2010

Potret Kak Dah-tempahan dari rakan sekuliah

Posted by Awie | Jumaat, September 24, 2010 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera,

Alhamdulillah sempat juga menyiapkan tempahan ni walaupun sibuk dengan hari raya dan urusan pengajian. Kawan saya satu kuliah berniat untuk menjadikan potret ni sebagai hadiah kepada kawan baiknya. Baguslah, semoga kawan beliau suka.  Sebuah lukisan tentunya mempunyai nilai yang tersendiri yang menjadikan ianya istimewa dan berharga terutamanya kepada si pemilik wajah yang dipotretkan. Setiap hasil seni itu seharusnya dihargai dengan sewajarnya dan ianya akan menjadi sesuatu yang berharga kepada kita.

Bagi pengunjung blog ini, terima kasih kerana sudi bertandang ke sini. Jika anda berminat dengan hasil kerja saya, jangan segan untuk bertanya kepada saya.

Sekian, terima kasih.





Currently have 0 comments:


Leave a Reply