Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Rabu, September 08, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Posted by Awie | Rabu, September 08, 2010 | Category: |

 Assalamualaikum w.b.t..

Lama juga saya tidak update blog ini. Sebenarnya lukisan pun slow sikit productionnya, bukan kerana penat berpuasa tetapi memberi laluan kepada urusan-urusan bulan ramadhan dan juga persiapan raya. Sempena hari raya yang bakal tiba, saya sekeluarga mengucapkan selamat hari raya aidilfitri. Sekiranya ada kekurangan dan kesilapan daripada saya harap dimaafkan. Semoga anda semua bergembira di hari yang mulia ini.

Sekian, terima kasih.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply