Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Selasa, Oktober 05, 2010

Potret Ibu Kembar

Posted by Awie | Selasa, Oktober 05, 2010 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera,

Alhamdulillah siap lagi satu potret yang kawan tempah. Hm....sebenarnya agak mencabar jugak lukisan ni kerana anak kembar ini sememangnya pandai membuat mimik muka yang nakal. Jika tersilap lukis, jadi lain. Saya sebenarnya selalu melihat keletah dua beradik ini kerana mereka adalah anak kawan baik saya. Memang aktif dan suka bergurau. Wow, tentu susah untuk mengambil gambar mereka kerana tidak duduk diam.

Walaubagaimanapun melukis potret ini sesuatu yang menarik. Saya buatkan backroundnya hitam pekat kerana tudung si ibu sangat putih jadi background gelap boleh menimbulkan watak-watak di dalamnya.

Oklah, saya berundur dahulu. Jumpa lagi.

Sekian, terima kasih.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply