Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Sabtu, Oktober 09, 2010

Potret Bos kawan

Posted by Awie | Sabtu, Oktober 09, 2010 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera...

Sekarang ni dah ada 2 tempahan yang baru siap, tapi saya nak upload yang ni dulu. Potret ni tempahan dari kawan untuk diberi kepada bosnya semasa majlis perpisahan. Kalau tak silap, pencen. Hmm, suka juga kerana dapat membantu kawan yang hendak memberi cenderahati kepada bos dia. Semoga cenderahati ini dapat menjadi satu kenangan yang abadi kepada penerimanya.

Sebenarnya ini adalah tempahan yang segera, kerana ditempah dalam satu jangkasama yang singkat. Saya sangup membantu sekiranya terdapat pemintaan seperti ini kerana sekurang-kurangnya dapat mengurangkan bebannya. Ya lah, sebab tak perlu nak pergi beli hadiah kat kedai, jadi jimat duit minyak, parking, tenaga dan masa. Potret sampai ke tangan kita. Sungguh mudah, cepat dan selamat, insyaAllah.

 Kepada bekas bos kawan saya ni, saya ucapkan selamat bersara. Semoga tuan mendapat kebahagiaan dunia dan akhirat.

Sekian, wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply