Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Khamis, Oktober 14, 2010

Potret kawan di Johor

Posted by Awie | Khamis, Oktober 14, 2010 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera,

Apa khabar anda semua? Semoga di dalam kesihatan yang mantap. Kalau kurang sihat, makan ubat. Jadi, nak ceritanya pasal potret di sebelah ni la. Potret ni memang paling special. Tahu kenapa? Sebab saya hantar by hand. Sebenarnya sambil menyelam, sambil minum air la sebab keketulan ada kursus di Putrajaya. Office mate tuan punya potret berkursus sama-sama dengan saya di sana.

Potret ni dah dipost terlebih dahulu di Facebook. Ni baru upload kat sini. Kalau ikutkan, dah terbalik sebab kat potret ada alamat blog, tapi kalau masuk blog potret belum ada. Tak kisahla, sebab kat blog ni ada jugak sampel-sampel lukisan yang lain.

Oklah, setakat ni dulu buat kali ni. rajin-rajinkanlah singgah di blog ini sebab saya akan pastikan potret-potret baru akan dimasukkan sekerap mungkin.

Sekian, terima kasih. Wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply