Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Ahad, Oktober 31, 2010

Potret Puteri kepada Bekas Rakan Sekerja

Posted by Awie | Ahad, Oktober 31, 2010 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera.

Terima kasih kepada kerajaan kerana bagi cuti peristiwa hari ni sempena kemenangan skuad Red Warrior semalam. So dapatlah curi-curi masa nak update blog ni.

Lukisan ni memang mencabar, sebab adik ni comel sangat. So perlu pastikan hasilnya tidak mengurangkan kecantikannya. Shading lukisan ni sebenarnya berbeza dengan lukisna-lukisan sebelum ini. Ini kerana saya tidak menggunakan alat yang biasa saya pakai untuk membuat shading. Dapat ilmu baru daripada rakan Facebook. Terima kasih rakan-rakan yang tidak kedekut ilmu.

Lukisan ni dah diserahkan kepada penempah. Komennya di FB, dia bagi markah 100%. Wow, maknanya betul-betul puas hati la tu. Terima kasihlah kerana sudi menempah buat kali kedua.

Akhir kata, jika suka dengan lukisan-lukisan saya ni tanyalah saya jika minat nak tempah ok?!.

Sekian, wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply