Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Jumaat, Disember 03, 2010

Potret kedua Encik Helmi

Posted by Awie | Jumaat, Disember 03, 2010 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera.

Walaupun  belajar dah habis tapi masih lagi sibuk dengan urusan-urusan lain. Jadi, blog pun jarang-jarang update. Alhamdulillah baru ada masa nak update.

Jadi, potret ini adalah yang terbaru. Sebenarnya ada lagi 2 keping potret yang dah siap, tetapi customer tak nak display kat sini atau fb, jadi saya perlu hormati kehendak mereka. Oklah, sekurang-kurangnya ada yang ni, dapat juga saya update blog ni. Kalau takde potret nak dipamer kat sini, rasa macam tak lengkap sebagai blog seorang pelukis seperti saya ni.

Potret ni adalah potret ubahsuai kerana foto asal, tuannya berambut panjang dan baju pula bukan round neck tapi V-neck. So, ikut kehendak pelanggan, ubahsuai. Customer is always right kan.

Sekian saja untuk entri ni. Kena teruskan dengan lukisan lain malam ni.

Wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply