Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Jumaat, November 19, 2010

Potret Remaja

Posted by Awie | Jumaat, November 19, 2010 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t...dan salam sejahtera.

Syukur ke hadrat Allah S.W.T kerana saya telah selamat menjalani peperiksaan akhir untuk semester terakhir pengajian saya. Akhirnya sekarang saya sudah ada masa untuk kerja sambilan saya ni. Dulu terpaksa berperang dengan assignment. Sambil-sambil tu buat lukisan. Sekarang ni dah boleh tumpu sepenuhnya.

Potret di sebelah saya lukis selepas peperiksaan akhir. Lambat upload kerana ada program perpisahan dengan rakan-rakan sepengajian di Genting Highland. dah lama tak update blog. InsyaAllah pasni boleh tambah banyak karya-karya baru.

Potret ni sudah diberi kepada penempah. Dah siap frame pun. Semoga puas hati lah. Lepas ni nak lukis 3 tempahan sedia ada. Malam ni pun ada satu nak buat.

Sekian dulu buat masa ni. Jumpa lagi.
Wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply