Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Sabtu, April 16, 2011

POTRET CIKGU DARI JERANTUT, PAHANG

Posted by Awie | Sabtu, April 16, 2011 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera,

Hari ini ada 3 potret yang dah siap tetapi belum upload. Sebenarnya sebelum yang tiga keping ni dah ada 2 keping yang lagi awal siap, tapi tak boleh dimasukkan di blog ini atas permintaan pemiliknya.

Pemilik potret ini adalah sebenarnya kawan baik saya yang sekarang bertugas di Jerantut, Pahang. Kelmarin hantar dengan pos laju, semalam tuan dia dah tanya mana potret dia kat dalam blog? ha ha cikgu, maafkan saya lambat upload. Senangnya bekerja dengan dia, orang kata tak banyak songeh. Suruh bank-in terus bank-in, bak kata orang Kelantan "mudoh bbaso". Cikgu Azuri, kawan lama saya sejak sekolah rendah. Masa dulu selalu saya berbasikal ke rumahnya yang jauhnya lebih kurang 3-4 KM dari rumah saya. Selepas naik ke sekolah menengah, kami berlainan kelas.Dia geng lain, saya geng lain. Setahun dua ni barulah kembali kamcing.

Saya dapati, kawan-kawan dari sekolah rendah lebih rapat daripada kawan-kawan selepas tu, tak kira kawan seuniversiti, kawan sepejabat dan sebagainya. Antara sebabnya kita kenal habis keluarga kawan kita tu dan selalu berkunjung ke rumah mereka. Mungkin tuan-tuan lain pula keadaannya.

OKlah, sekarang ada lagi satu projek potret nak buat. Lagi satu masih menunggu foto. Tapi malam ni nak berehat dulu. dah lebih kurang seminggu lebih tak rehat. Melukis non-stop. Alhamdulillah, bersyukur rasanya kerana sudah semakin ramai yang mempercayai bakat saya. Diharap dapat saya sumbangkan sedikit sebanyak hasil kerja saya kepada anda semua.

Semoga berjumpa lagi di entri seterusnya.

Sekian, wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply