Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Ahad, April 03, 2011

Potret Adik & pasangannya

Posted by Awie | Ahad, April 03, 2011 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera,

Saya ada terfikir, ada ke orang yang baca blog ni. Tapi kalau tengok kat jumlah pengunjung nampak bertambah. Oklah tu, walaupun tak ramai. Tak mengapalah, kalau takde blog ni susah jugak saya nak promote lukisan. Walaupun jumlah pengunjung tak la seramai kat blog hiburan, tapi alhamdulillah rezeki tak pernah putus setakat ni. Syukur..

Untuk entri ni saya masukkan potret adik saya dan isterinya yang menetap di Kuala Lipis. Potret ni sebenarnya dah lama dimintak oleh adik tetapi layan potret orang lain dulu. Ibarat pepatah "Kera di hutan disusukan, anak sendiri mati kelaparan" .betul ke ntah pepatah ni saya tulis, tak pasti lah, kena refer sumber yang betul.

Adik saya ni  yang ke-5 dalam keluarga saya seramai 10 orang. Keluarga besar. Seronok apabila dapat berjumpa masa masing-masing balik kampung.

Projek yang terkini adalah menyiapkan 2 keping potret daripada 5. Semalam baru siap 1, malam ni kena siapkan lagi 1. Penat jugak lah, tapi takpelah cari rezeki halal.

Rasanya takde idea nak cerita panjang. Setakat ni dulu lah.
Jumpa lagi di lain entri.

Sekian, wassalam.



Currently have 0 comments:


Leave a Reply