Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Jumaat, Mei 27, 2011

Tempahan Terbaru Dari Negeri Sembilan

Posted by Awie | Jumaat, Mei 27, 2011 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah saya berasa amat syukur sekali kerana di kala ini kesihatan saya di tahap yang baik.  Dalam 2-3 minggu lepas saya menghadapi sedikit masalah kesihatan yang membuatkan saya rasa besarnya nikmat kesihatan. Oklah, tinggalkan dulu cerita tu, sekarang ni kita kembali ke cerita mengenai potret terbaru saya pula.

Potret ini sudah lama disiapkan dan baru hari ini saya berkesempatan untuk upload di blog ni. Tempahan potret ini saya dapat daripada facebook. Tidak dinafikan facebook banyak membantu mendekatkan saya dengan pelanggan-pelanggan. Disamping dapat menambah rakan-rakan baru saya juga dapat mempamerkan hasil kerja saya di fb.

Tempahan ini daripada Negeri Sembilan, daripada sebuah Institusi pengajian tinggi. Pasangan yang sama padan sama lawa, saya ucapkan semoga berkekalan ke jinjang pelamin. 

Sekian sahaja buat kali ini. Jumpa di lain entri.

Wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply