Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Isnin, Ogos 13, 2012

Karya akan diupdate sedikit masa lagi

Posted by Awie | Isnin, Ogos 13, 2012 | Category: |

Assalamualaikum Wbt dan selamat sejahtera.

Sudah lama blog ini tidak ada entri yang baru. Bukan kerana tiada karya tetapi saya sibuk dengan hal-hal lain yang perlu diselesaikan. karya ada banyak, jadi hanya menunggu masa untuk dikemaskini ke dalam blog.

Saya sebolehnya tidak mahu entri yang kosong tanpa karya, oleh itu jarang sekali entri blog saya yang tiada karya di sampingnya. Ini kerana saya ingin berkongsi dengan tuan-tuan semua karya-karya terbaru yang saya hasilkan. Kerana ini adalah blog lukisan. jadi pada pendapat saya,entrinya juga mestilah berkaitan lukisan.

Oklah cukup dulu setakat ni. Saya akan kembali dengan entri terbaru berkenaan karya saya sedikit masa lagi. Sekian,wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply