Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Selasa, Mac 06, 2012

Potret Dua Beradik Comel

Posted by Awie | Selasa, Mac 06, 2012 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera.

Wah, memang dah lama tak kemaskini blog ni. Apa khabar semua? Alhamdulillah harap-harap semua sihat wal afiat. Potret ni memang dah lama peram, duk main tangguh nak upload. Tapi kalau tuan-tuan adalah rakan Facebook saya, tuan-tuan pasti sudah tengok potret ni terlebih dahulu sebab saya dah upload kat sana. 

Sebetulnya ada banyak potret yang dah siap dan sudahpun dihantar kepada pelanggan. Cuma saya tidak berkesempatan hendak masukkan ke dalam blog. Ini adalah satu di antaranya. Kesibukan di tempat kerja adalah salah satu faktornya yang menyebabkan blog ini agak terbiar sedikit. Maklumlah, saya adalah part time artist. 

Potret ini adalah tempahan kawan saya. Daripada dua keping gambar dicantumkan menjadi satu. Alhamdulillah, berjaya juga mengatur kedudukan dua anak kecil ini supaya nampak natural. Dari respon yang diterima, nampaknya kawan saya ini sangat berpuas hati. Syukurlah, respon yang baik daripada pelanggan memberi semangat kepada saya untuk membuat yang lebih baik lagi. Kepuasan hati pelanggan saya letak di tempat pertama.

Saya rasa cukuplah dulu buat kali ini. Kita sambung lagi dalam entri-entri yang baru. 

Sekian, wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply