Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Ahad, Oktober 23, 2011

Potret Baby Nurul, Terengganu

Posted by Awie | Ahad, Oktober 23, 2011 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t. dan salam sejahtera.

Alhamdulillah dapat lagi kita bertemu pada entri yang ke sekian kalinya hari ini. Semoga tuan-tuan pembaca blog ini semua dalam kesihatan yang baik.

Baiklah, di sebelah kiri saya ini potret baby kawan saya, seorang guru di Terengganu. Comel babynya. Potret ini dihantar melalui pos ekspres pada hari khamis lepas. Kawan saya bagitau, dah dapat potret hari ini. fuh, lega saya. Setakat ini alhamdulillah tiada potret yang sangkut. semuanya dapat dihantar dengan selamat. Keadaan potret pun tip top sebab saya dah lapis dengan plastik tebal.Terima kasih juga kepada Pos Malaysia kerana secara tidak langsung telah membantu urusan saya.

Ini anak kedua kawan saya. Yang sulung lelaki. Jadi dah dapat sepasang. Kepada Cikgu Nurul, harap suka dengan potret ini. Jagalah dengan baik supaya dapat dapat tahan lama. Bingkaikan potret ini. Itu penting untuk menjaga ketahanannya.

Akhir kata daripada saya, silalah bertanya kepada saya sekiranya mahu membuat penempahan. Saya sedia memberikan khidmat yang terbaik kepada semua. Jangan risau dengan pembelian potret secara online kerana saya tidak pernah menipu pelanggan. Harga pula masih lagi boleh dibincangkan tetapi bergantung juga kepada saiz dan kuantiti yang ditempah. Selamat menempah.

Sekian dahulu, wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply