Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Rabu, November 16, 2011

POTRET SEMPENA PERKAHWINAN

Posted by Awie | Rabu, November 16, 2011 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera.

Bersua kita kali ini bagi entri yang baru. Potret di sebelah ditempah oleh kawan yang berada di Putrajaya. Sehingga kini dah ada tiga potret baru yang sudah siap, cuma belum berkesempatan untuk upload ke dalam blog.

Potret ini kawan saya hendak hadiahkan kepada rakannya sempena perkahwinan mereka. Saya doakan semoga perhubungan berkekalan. 

Sebuah potret sudah tentu menarik perhatian sesiapa sahaja yang menerimanya kerana lain daripada yang lain. Kalau biasanya kita beli set pinggan mangkuk, frame gambar, set kutleri, dan apa-apa saja tetapi jarang yang memberi hadiah potret di majlis seperti ini. Apa kata kita lari sikit daripada kebiasann, kita tempah potret. InsyaAllah, orang akan lebih menghargainya kerana potret biasanya digantung di dinding. Jadi, orang pasti akan ingat kita sebagai tetamu di majlis mereka melebihi tetamu lain.

Selain daripada majlis kahwin, kita juga boleh memberi hadiah potret semasa majlis perpisahan, hari jadi, hari guru, dan bermacam-macam lagi. Yang lebih penting, ia boleh disimpan dalam tempoh yang lama dengan syarat dibingkaikan terlebih dahulu.

Saya mohon untuk berundur diri dulu. Semoga kita dapat berjumpa di lain entri.

Sekian, wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply