Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Rabu, Oktober 19, 2011

Potret Guru Yang Seterusnya

Posted by Awie | Rabu, Oktober 19, 2011 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera.

Pada kali ini sekali lagi saya kita bercerita pasal potret guru. Ini kerana saya mendapat dua tempahan potret guru sekolah dalam masa dua minggu yang lepas. Selepas potret ini barulah potret yang lain sikit, yang tu saya akan cerita pada masa yang lain.

Potret ini ditempah sempena persaraan. Sesudah lama mencurahkan bakti kepada anak bangsa, maka tibalah masa untuk bersara. Bermulanya suasana baru kerana sudah tidak terlibat dengan karenah murid-murid, dengan bisingnya, nakalnya dan sebagainya. Sekarang adalah masa untuk mendekatkan diri dengan yang Maha Pencipta. Masa untuk mengumpul sebanyak mana pahala yang mana semasa bekerja dahulu mungkin tidak dapat mendekatkan diri secara lebih rapat denganNya. Itu lumrah untuk orang yang bekerja.

Saya ucapkan selamat bersara kepada cikgu. Semoga senantiasa di dalam lindungan Allah s.w.t. Diharap juga potret ini sedikit sebanyak memberi kegembiraan kepada cikgu.

Saya mohon izin untuk mengundur diri dahulu. Semoga kita dapat berjumpa lagi di ruangan yang lain.

Sekian, wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply