Awie seorang pelukis potret

Awie, pelukis potret hitam putih (pensel).Bersedia mengambil tempahan. Add saya di facebook : Awie Senilukis. Pertanyaan call saya di 013-9077220 atau email : asmawi.busu@gmail.com atau tanya di Kotak cakap(shoutbox).

Rabu, Oktober 12, 2011

Potret baru selepas raya

Posted by Awie | Rabu, Oktober 12, 2011 | Category: |

Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera.

Lama juga saya bercuti dari melukis. Agak kekok juga untuk mula kembali. Rasanya dah dua bulan blog ini tidak dikemaskini. Alhamdulillah perniagaan potret online masih lagi berjalan lancar Di samping melakukan tugas hakiki di pejabat, saya masih diberi keizinan oleh Allah s.w.t untuk melakukan kerja luar dengan sempurna.

Potret ini sudah diserahkan kepada penempah minggu lepas. Foto rujukan adalah bersaiz passport. Agak sulit juga untuk menterjemahkan foto yang sekecil itu ke kertas lukisan. Tetapi dengan ketekunan dan kesungguhan pasti apa-apa jua pun kerja yang dilakukan mendapat hasil yang setimpal.

Minggu lepas PM mengumumkan bajet 2012 yang menyaksikan banyak berita gembira terutamanya kepada kakitangan awam. Walaubagaimanapun, biasanya harga barang juga akan melambung. Semakin hari wang akan kehilangan nilainya. Itulah dia lumrah dunia.

Saya pun sebenarnya sudah lama tidak menulis, jadi terasa payah untuk menghasilkan idea-idea yang baik untuk penulisan pada kali ini. Mohon izin untuk menoktahkan setakat ini sahaja. Sampai jumpa lagi di lain entri. Sekian, wassalam.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply